Armando Lungu

Spune ne mai multe despre tine, cum arata o zi din viata ta? 
In mare parte a timpului ma trezesc la 5:45 dimineata, imi fac un smoothie si plec repede la sala unde incep programul meu ReForm by Armando Lungu la 7:00 ( un program de transformare a corpului ). Ma intorc acasa, mananc micul dejun unde am la dispozitie o ora pentru a ma uita peste mailuri si taskurile din ziua repectiva apoi fug iarasi la sala unde am clasa de la 12:00. Revin acasa, iau pranzul, apoi incerc sa ma odhnesc 1-2 ore. La ora 17:00 plec catre sala iarasi 😊 pentru a imi face antrenamentul meu si apoi iarasi alta clasa de sustinut. Ajung acasa in jurul orei 21:00 mananc cina apoi ma relaxez putin jucandu-ma pe PlayStation apoi somn. 

Cum ai ajuns sa practici sportul si sa fii un antrenor de fitness? 
Am luat pasiunea pentru sport inca de mic de la tatal meu care isi dorea foarte mult sa ajunga fotbalist. Asa ca am facut aproximativ 14 ani de fotbal de performanta dar din pacate un accident destul de grav m-a facut sa ma retrag. Dupa ce am terminat perioada fotbal am devenit profesor de sport si antrenor de fotbal, iar dupa aproximativ 2 am vrut sa schimb domeniul pentru ca nu ma descurcam financiar. Am primit  o oferta din Arad pentru a fi antrenor personal timp de 2 ani apoi drumul meu s-a indreptat catre Bucuresti unde sunt si acum 😊 

Cine te inspira? ai vreun role model? o persoana careia ii esti recunoscatoare pentru evolutia ta? 
Sincer nu am un role model , tot ce imi doresc si mi-am dorit este de a fi eu un model pentru alti oameni. De-a lungul aniilor am avut multe persoane de la care am avut cate ceva de invatat si le sunt recunoscator pentru lucrul acesta. Nu am avut o situatie materiala prea buna si de aici ambitia mea de a munci si a-mi depasi conditia. 

Care a fost cel mai greu moment din viata ta si cum l-ai depasit? 
Au fost multe momente grele, dar cel mai greu a fost cand m-am accidentat la cap dupa o cazatura la ski, in urma careia am renuntat la fotbal acesta fiind visul meu pentru care am luptat toata viata pana atunci. Recuperarea mea in urma accidentului a durat destul de mult aproape un an si jumatate. Cum mi-am revenit? Prin sport!!! Intr-o zi m-am hotarat sa merg la alergat chiar daca nu aveam voie dar m-am gandit “daca este sa mi se intample ceva macar sa fac ceea ce-mi place”. Am inceput prin alergare, apoi sa merg la sala in ciuda tuturor contradictiilor din partea doctoriilor am inceput sa simt mult mai bine iar dupa un an m-am recuperate in totalitate. 


Ce te motiveaza? 

Sportul de performanta te modeleaza frumos, te educa si iti formeaza o baza destul de structurata si bine definita pentru acest domeniu. Toata viata am incercat sa demonstrez ca sunt bun in ceea ce fac, ca merit, ca pot si chiar daca am terminat sportul de performanta acum imi demonstrez mie ca totul este posibil. An de an imi propun obiective pe termen scurt si obiective pe termen lung. Incerc sa progresez mereu din toate punctele de vedere si sa devin cea mai buna versiune a mea . Motivatia vine intotdeauna din mine. 


Cat de important consideri ca este sportul in viata unui om? si cum ai sfatui o persoana foarte ocupata sa-si faca totusi timp pentru sport? 

Foarte important. Pe toti ii sfatuiesc sa faca un minim de efort si sa introduca in rutina lor zilnica macar 30 de minute de miscare pe zi, sa mergem pe jos in loc sa luam masina, sa ne plimbam cu bicicleta, sa urcam scarile pana la birou sau casa in detrimentul liftului 😊 Sa scoatem din vocabularul nostru NU SE POATE . O miscare sustinuta va avea intotdeauna rezultate. 


Cum ar putea cineva sa descopere ce fel de activitate sportiva i se potriveste si ii face mai multa placere?

De cele mai multe ori parintii joaca un rol foarte importanta in ecuatia aceasta. Daca putem observa si stim asta sportul de performanta se face din frageda pruncie dar…….o activitate precum cyclingul, alergatul in parc, alergat la semi-maratoane, inotul, si multe alte sporturi care sunt la indemana oricui este potrivita persoanelor care doresc sa faca sport/miscare pentru imbunatatirea stilului de viata sau cel mai bine este sa vina la programul meu “ReForm by Armando Lungu “ si  siguranta o sa descopera activitatea sportive potrivita 😊 


Cum influenteaza alimentatia corecta rezultalele unui program de fitness? Ai sfaturi in acest sens? 

Este un subiect asa de important si cred ca am putea o zi intreaga sa vorbim despre nutritie. Mancam haotic, avem impresia ca nu ne ajunge timpul, ciugulim in loc sa mancam mesele principale ale zilei :micul dejun, pranzul si cina ….Dar, daca incepem sa ne educam in a manca sanatos si rezultatele o sa apara, fara nicio indoiala. Sportul/miscarea fara o nutritie corespunzatoare nu functioneaza. 


Care sunt bucuriile in urma activitatii tale? 

Cea mai mare bucurie este atunci cand clientii mei isi indeplinesc obiectivele, cand ii vad ca se simt bine in pielea lor si ca si-au schimbat stilul de viata intr-unul sanatos. 


Ai vreo poveste de viata a unei persoane pe care ai antrenat-o si te-a impresionat in mod deosebit? 

Ioana este numele ei . A demonstrat si mi-a demonstrat ca la 50 de ani poti sa ai un abdomen de invidiat 6packs 😊 si ca-ti poti schimba stilul de viata chiar daca ai trecut de o anumita varsta unde altii ar zice ca-I imposibil . 

Daca nu ar fi fost sportul, ce alt drum ai fi ales? 
Greu raspuns 😊. 


Ce pasiuni ai in afara de fitness?

Imi place sa citesc, sa ma joc pe PlayStation, sa ies cu bicicleta, sa merg la un film bun😊 


Ce te face sa zambesti intr-o zi?

Faptul ca sunt sanatos si ca pot sa-I ajut si pe alti oameni sa duca un stil de viata sanatos 


Cum percepi autenticitatea? 

Eu sunt unic si atat 😊 Glumesc 😊) Prin modul de abordare si de a lucra cu oamenii. Cel mai important este ca ma implic foarte mult in proiectele mele si nu ma las batut pana nu le duc la un bun sfarsit .

Comentarii